Hatékonysági tanácsadás
cégvezetők számára
Tudom, hogy te is olyan céget szeretnél vezetni, ahol a bevétel java nem az adókra és bérekre megy el. Ahol a lehető legjobb feltételek állnak rendelkezésre a minőségi munkához. Ahol nem gyomorideggel és kapkodva kell dolgozni és dönteni minden egyes nap.
Tudom, hogy azzal is tisztában vagy, hogy ehhez a te cégedben is nagyobb hatékonyságra van szükség.
A kérdés csak az, hogy pontosan melyik területen?
- Szeretnéd elérni, hogy az alkalmazottaid a tényleg nekik való tevékenységet végezzék, és a gépies munka helyett több idő jusson a kreativitást, intuíciót, empátiát igénylő feladatokra?
- Gördülékenyebb belső folyamatokra vágysz, ahol mindennek megvan a maga pontos helye és ideje, és óraműpontossággal, kiszámíthatóan működik a rendszer?
- Környezettudatos vállalkozóként egyszerre szeretnél kevesebbet költeni és közben papírmentes irodát fenntartani?
- Elkelne még a cégednél egy kis plusz digitalizáció, de nem vagy jártas abban, milyen rendszerek lennének számodra hasznosak?
- Örülnél, ha végre a marketing- és értékesítési folyamataid önjáróbbak lennének, és nem kellene folyton személyesen követned, ellenőrizned minden részletet?
- Jó lenne biztonságban tárolni a céges adatokat, de fogalmad sincs, merre indulj el, hogy ne pénzkidobás legyen a megoldás?
- Örülnél, ha innovatívabb, dinamikusabb, korszerűbb lehetne a céged, de nem tudod, merre indulj el, hogy ezen a téren valódi változást érj el?
- Élénkítenéd a cégednél a külső és belső információ-áramlást, de nincsenek ehhez megfelelő módszereid és eszközeid?
- Örömmel fejlesztenéd a céged, de fogalmad sincs, hogyan vágj bele, ráadásul úgy, hogy mindez a munkatársak, a partnerek és a vevők/ügyfelek számára is elfogadható legyen?
Amiben hatékonysági tanácsadóként segíthetek neked:
A folyamatok diagnosztizálása, elemzése, optimalizálása, és kellő idő utáni visszamérése
A cégednek legmegfelelőbb digitális megoldások kiválasztása és bevezetése
A vevő/ügyfélbarát megoldások kiválasztása és bevezetése
Miért pont az én tanácsom fogadd meg?
- Mert alapos vagyok: gyakorlott elemzőként viszonylag gyorsan átlátom, melyek azok a területek, ahol érdemes fejleszteni a céget, és hogy a kívánt eredmények érdekében melyek a fejlesztési prioritások.
- Mert nem kertelek: őszintén és világosan fogalmazom meg, mire van szüksége a cégednek, hogy előreléphessen.
- Mert láttam már karón varjút: sokrétű vállalati és projektmenedzsmenti tapasztalataim, valamint a szoftverek terén szerzett jártasságom miatt garantáltan olyan megoldásokat javaslok neked, amelyek a céged számára a legjobb eredményt hozzák és minden szempontból kifizetődőek.
- Mert nem hagylak cserben: a fejlesztési folyamat során több módon is tudom segíteni a cégedet: tanácsadóként, oktatóként vagy projektmenedzserként. Igényeid szerint tudlak támogatni abban, hogy a cégedet végig tudd vinni azon az úton, amelyen elérheted a kívánt célt.
Ha szeretnél rólam többet tudni, kattints ide!

A várható eredmények
- A céged sokkal jobban tudja hasznosítani az eddigi erőforrásait.
- Fény derül a céged számára is elérhető, de eddig nem ismert erőforrásokra.
- A modernizált, átlátható folyamatoknak köszönhetően a céged működése (még) tervezhetőbbé, kiszámíthatóbbá válik.
- A céged működése költséghatékonyabbá, környezetbarátabbá válik.
- Megszűnik vagy jelentősen csökken a cégednél a munkaerő pazarlása.
- A robotmunka elhagyásával jelentősen nőhet az az idő, amit az érdemi kihívást jelentő, magasabb élvezeti értékű és több örömöt adó feladatok végzésére lehet fordítani.
- Javul a cég külső-belső kommunikációja és a kapcsolata a vevőkkel/ügyfelekkel/partnerekkel.
- A cég beruházásai a tervezett időn belül megtérülnek.
- A céged könnyebben készül fel egy minőségirányítási rendszer bevezetésére.
- A céged bevételei úgy növekednek, hogy az a nyereségben is határozottan érzékelhetővé válik.
- A céged előtt új perspektívák rajzolódnak fel, amelynek megvalósítása nem csak álom, hiszen konkrét stratégiai és megvalósítási tervet is kaphatsz hozzá.
Olyan céged lehet, ami nem csak jobban működik, de vezetni könnyebb.
Olyan céged, amelyre még büszkébb leszel, mint eddig voltál.
Gyakori kérdések
Ha az Időpontot kérek gombra kattintasz, ott találsz egy űrlapot. Kérlek, azt töltsd ki, aztán válaszd ki az ott található naptárban a számodra megfelelő időpontot. Az időpontfoglalás akkor válik véglegessé, ha a tanácsadás díját kiegyenlítetted. Ha a fizetés megtörtént, az időpont a te naptáradba is bekerül, így ezzel már nincs további teendőd, a rendszer automatikusan figyelmeztet a tanácsadás közeledő időpontjára.
A tanácsadás alapóradíja 20.000 Ft. Egyedi igények (pl. személyes találkozó, hosszabb időtartam, tartósabb együttműködés) esetén közvetlen egyeztetések szerint történik a díjazás megállapítása. A tanácsadás díja előre fizetendő.
Azonnali kártyás fizetéssel az időpontfoglalás során.
A tanácsadások alapvetően online zajlanak. Az időpontkérés során az űrlapon jelezd kérlek, melyik platformot szeretnéd igénybe venni (Google Meet, Zoom, Skype, Microsoft Teams, Viber), én örömmel alkalmazkodom hozzád.
Természetesen ez is megoldható, de ebben az esetben más a díjazás. Budapesten kívüli helyszíneken az utazással töltött idő és az útiköltség miatt egyedi díjmegállapítás lehet szükséges. Ebben az esetben az online időpontfoglalás tájékoztató jellegű.
Egy-egy alkalom javasolt időtartama 60 perc, de ettől természetesen egyedi megállapodás alapján van lehetőség eltérni.
Ez főleg a megoldandó problémán és a te elhatározásodon múlik. Ennek eldöntésében segít az ajánlatkérő űrlap minél pontosabb kitöltése, illetve az első találkozó eredménye.